Zekerheid over de e-mail
We zouden slechte ondernemers zijn als we niet verder gekeken hadden dan alleen e-mail.
Hoe zouden we anders weten wat de voor- en nadelen van ondersteuning via telefoon zijn?
In de loop der jaren dat Lifetimemediums bestaat hebben we regelmatig tests uitgevoerd met vormen van support.
Zo hebben wij gezien dat e-mail support de effectieve manier van service voor ons is.
Elk medium die zijn of haar dienst bij ons aanbied die geeft Telefonische ondersteuning op diverse gebieden.
Persoonlijk contact met klanten is geweldig, maar dit kost voor beller en beantwoorder vaak veel tijd.
Zodra een consulent contact opzoek met ons voor een vraag dan willen wij deze snel van dienst zijn, met kennis van zaken.
Omdat wij per e-mail beantwoorden en niet per telefoon hoef je dus niet onnodig in de wacht te staan en je wordt niet meerdere malen doorverbonden.
Wij vinden het belangrijk om snel en inhoudelijk te reageren op het persoonlijke contact deze passen wij beiden toe op het moment van
beantwoorden van de e-mail.
Let op!
Er zijn een paar manieren waarop wij wel support kunnen bieden voor onze consulenten.
Hier meer over lezen kan in onze FAQ.
Gevolg van onze keuze
Voor elke keuze in het leven moet je denken aan de voor en of nadeel van de beslissing.
De valkuil van het niet aanbieden van telefonisch contact is dat onze consulenten het gevoel kunnen hebben dat ze niet gehoord worden en of dat er een gebrek ontstaat aan vertrouwen, omdat men niet weet met wie en voor wie men werkt.
Dit nadeel hebben wij geaccepteerd.
Wij weten dat iemand die als consulent aan het werd gaat graag goed geïnformeerd aan het werk wilt, daarbij hoort dat je zelfstandig aan het werk kan gaan.
Wij zijn van menig dat Zekerheid niet uit een telefoon gesprek over support ontstaat. Nee integendeel De zekerheid ontvang je aan de hand van de ware werkelijke ervaring, waarbij feiten en cijfers werkelijke controleerbare aspecten zijn!
Voor klanten
Omdat wij onze tarieven aantrekkelijk willen houden voor onze klanten hebben wij ook moeten beslissen geen telefonische klantenservice aan te bieden.
Wij willen onze klanten een goede klantenservice bieden voor een aantrekkelijk tarief en dat via de email het beste!
NOG WAT HANDIGHEDEN
Jij hebt contact met ons per e-mail al jou vragen zijn beantwoord en je gaat met jou account aan de slag bij Lifetimemediums.
Je maakt je eigen account aan hiermee ben je gelijk zelfstandig en jij draagt de verantwoordelijkheid over het account die op dat moment gemaakt wordt.
Van ons ontvang je de inlog gegevens voor je account waardoor je, vervolgens kan je starten.
Voor jou factuur en voor jou uitbetaling dienen wij wel jou ingevoerde gegevens netjes te verwerken zodat je vervolgens netjes kan worden uitbetaald.
Zodra je jou consult heb gegeven is dat al bewijs nr 1 dat Lifetimemediums jou bied wat wij beloven.
Je ontvangt ook je overzicht en je kan gemakkelijk meekijken naar je behaalde resultaten, hiermee wordt jou ook door ons bewezen dat afspraak een afspraak is.
Is de maand om?
En ontvang je jou uitbetaling die jij bij elkaar opgebouwd hebt?
Dan is dit gelijk een feit en betrouwbaar bewijs punt van afspraak is afspraak.
Om het voor onze consulenten gemakkelijk te maken geven wij voor elke uitbetaling een factuur met specificatie.
Op deze manieren zijn wij daarmee ook direct duidelijk en transparant.
Iedere consulent mag zelf kiezen waar die wilt werken maar kiezen voor werken bij Lifetimemediums bied vele voordelen.
We geven potentiële consulenten daardoor zelf de macht om een goede keuze te maken.
Zodat zij vervolgens op de leukste werkplek kunnen werken waarbij ze bij Lifetimemediums het hoogst mogelijke uitbetaaltarief ontvangen.
Ook hierin zijn wij duidelijk wij laten je overzichtelijk en duidelijk zien wat je kan verdienen.
Wij behandelen onze consulenten als koning op onze manier.
Wij vragen in ruil daarvoor dat onze consulenten zich aanpassen aan de manier hoe wij werken en zich aanpassen aan de manier hoe wij service en diensten aanbieden!
Ook hierin komt wederzijdse input tot 1 mooi geheel!