Veelgestelde vragen

Om jou zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij een aantal veelgestelde vragen voor jou verzameld en beantwoord.
Heb je een vraag aan Lifetimemediums.nl?
Kijk dan eerst op deze pagina en vind jouw antwoord in onze veel gestelde vragen.

Staat jouw vraag hieronder niet beantwoord?
Neem dan contact met ons op.

De klant die met een vraag zit kan jou profiel bekijken en jou eenvoudig raadplegen voor een consult.

Het belangrijkste dat je nodig hebt is jou paranormale gave.
Daarnaast dien je over een (vaste) telefoonaansluiting en internet te beschikken.

Je kan je eigen account aanmaken klik op:
DIRECT ACCOUNT AANMAKEN en volg de stappen op!
Je account wordt dan aangemaakt zodat jij online kan starten.

Opmerking: Het is belangrijk dat je zelf een account aanmaakt, wij kunnen dit niet voor jou doen.

Wij doen geen sollicitatie voor het medium.
Omdat je voor jezelf werkt en gebruik maakt van het platform van ons wordt er weleens een test consult gedaan, dit is meer om je bekwaamheid te testen en is dus geen sollicitatie.

Je maakt je eigen profiel aan via registreren.
Vervolgens:
Ontvang je van ons een werkafbeelding.
Indien je onder een werknaam wilt werken kan je dit per email aan ons doorgeven.
(Optie) je kan er ook voor kiezen om met een foto van jou gezicht als werkafbeelding te werken.
Wij vragen je tijdens het aanmaken van je account eerlijk alle vragen te beantwoorden.
Je motivatie is tevens ook jou visitekaartje voor de klant dus zorg ervoor dat je deze zo mooi en compleet mogelijk aanlevert.
Omdat wij je graag helpen zal een tekstschrijver van ons jou profiel even nalopen en eventueel compleet maken.

Zodra een klant een belverzoek bij jou heeft aangevraagd dan moet de klant zelf op de afgesproken tijd jou opbellen.
Het systeem doet dat niet automatisch.
Het kan voorkomen dat je op het afgesproken tijdstip als Lifetimemedium niet online kan zijn.

Laat het ons even weten.
Dan kijken wij of wij de klant een vervangende afspraak kunnen aanbieden.

Elke 1 ste dag van de nieuwe maand wordt je uitbetaald.

Als medium hoef je ons geen factuur toe te sturen.

Wij werken met een uitbetaal systeem die standaard alle betalingen verwerkt.

Wij stellen ons platform en het systeem beschikbaar zodat je kunt werken de verantwoordelijkheid ligt bij jou hoeveel klanten je hebt.

1) Je houd je aan gemaakte afspraken.
3) Jij geeft je aanwezigheid tijdig aan.
4) Je bent betrouwbaar naar (lifetimemediums.nl) en je houd je aan geheimhoudingsplicht.
5) Je bent serieus en wilt echt aan het werk, indien je niet serieus wilt werken dan is er geen plek voor je.

Als medium bepaal je zelf jouw werktijden.
Als medium ben je zelf verantwoordelijk voor het advies en de geleverde dienst.
Medium en klant voeren het consult.

De volgende artikelen gelden:

Artikel – Het medium, de consulent
1. Deze persoon dient naar de hoofd aanbieder op eerlijke wijze te handelen, er mogen geen verkopen plaatsvinden van producten tussen medium en klant met daarbij de hoofd aanbieder te passeren.
2. De uitbetaling van de vergoeding vindt elke 1 ste van de maand plaatst.
3. De uitbetaling voor het medium verloopt op fairtrade wijze en daarmee zal deze netjes en correct te worden betaald voor de gegeven diensten.
4. Het medium en de hoofd aanbieder dienen op correcte wijze en naar eer en geweten richting elkaar te handelen, indien de hoofd aanbieder de vergoeding voor het medium niet kan voldoen zal er tijdig gekeken worden naar een juiste oplossing.
5. Elk lid (medium) werkt op www.lifetimemediums.nl op basis van een account en dient zich aan de regels te houden van Lifetimemediums.

Om je minuten te kunnen inzien log je in met de inlog gegevens die je van ons ontvangen hebt. 

Een vaste lijn kan je door laten schakelen naar je mobiel en kost bij ons echter niks extra.
Het is wel even handig om na te vragen bij jou telefoon provider want het kan zijn dat je hen wellicht wel kosten moet betalen voor de afdracht.

Ja dit kan dan betaal je per minuut 10 cent voor het doorschakelen.

Top! Nu ben je nog een paar stappen verwijderd van het live zetten van je eigen betaalde werkplek.
Jij ontvangt van ons een Login!

Zodra je en bevestiging hebt ontvangen dat je account is aangemaakt en je jou login ontvangen hebt kan je geheel starten.

Indien je btw-plichtig bent, dan dien je het btw-nummer in je account gegevens in te vullen.
Doe je dat niet, dan wordt er op de factuur niet jou btw-nummer gezet.
Hoe je zelf met de btw dient te handelen, hangt af van wat voor een soort rechtspersoon je bent.
Wij hebben daar geen verder invloed op.

Dan ben je actief als privé persoon.

Wij kunnen jou betaling alleen overmaken naar een IBAN-rekening.
Heb je geen IBAN dan kan je bij ons geen werk account aanmaken sorry.

Je mag eenvoudig een onbeperkt aantal consulenten toevoegen.
Zodra de consultant aangeeft voor jou te werken of door jou een werkplek aanmaakt dan kan dat worden verwerkt.

Jou account kan je opheffen door ons een email te sturen.
Zodra wij die ontvangen hebben, zullen we direct de nodige actie ondernemen.

Ben je 1 maand niet online geweest je betaald wel voor jou gebruik van het account. 

Zodra jij werkt met een vaste lijn is het in veel opzichten fijner.
Werken met een mobiel kost per minuut iets extra geld.

TIP! Een vaste telefoon die na jou smaak en budget is.

Stuur ons via contact een bericht als volgt:
# mijn uitbetaling aanvragen, + het gewenste bedrag, + boxnr, + jou naam, en sluit af met *
Dan ontvang jij van het systeem een bericht zodra de uitbetaling wordt uitgevoerd!

Ja het is mogelijk dat je aangeeft welk consult je aanbied.

Ja, stuur ons per email het juiste welkomstbericht de klant te zien krijgt.

Ja, je kunt een kopie van jou diploma toevoegen tijdens het aanmaken van je account, is je account al actief maar wil je achteraf stukken toevoegen stuur ons dan een email.

Nee wij kunnen geen advies bieden over administratie.

Het is beter als je direct juist je account aanmaakt, maar wij begrijpen dat je soms naderhand nog even iets wilt aanpassen daarover mag je ons altijd een bericht sturen via contact dan wordt jou account aangepast.

Stuur ons een email en dan helpen wij jou even aan je inlog code.

Lees de instructie goed die wij jou e-mailen, hierin wordt alles uitgelegd.
*Tip, ververs even de webbrowser na wijziging zodat je direct inziet wat de status betreft.

Dan kan jij de details van de betaling online opvragen.
Wij beantwoorden altijd per e-mail.
Onze klantenservice is hiervoor bereikbaar vanaf 09:00 tot 17:00 uur op werkdagen.

Wij laten per mail aan je weten wat de kosten zijn.

Indien wij niet mede delen dat er ergens kosten aan verbonden zijn hoeft u zich dus geen zorgen te maken.
Verder delen wij altijd netjes van tevoren mede of er veranderingen zullen plaatsvinden betreft kosten en tarieven zodat onze consulenten daarvan op de hoogte zijn.

Na het registeren dien jij de volgende documenten aan te leveren: kopie van jouw ID-kaart, paspoort of rijbewijs, kopie van jouw rekeningafschrift of pas, kopie van het KVK uittreksel.
.
Jij kan de gevraagde documenten heel eenvoudig via onze website uploaden of je stuurt ons het per e-mail.
De documenten zullen binnen 1 werkdag worden gecontroleerd.
Jij ontvangt een bevestiging na elke gecontroleerd document.
Pas als alle documenten goedgekeurd zijn, kunnen wij overgaan tot het uitkeren van jouw tegoeden.

Jij kan van je account dus onbeperkt gebruiken en bepaald zelf hoeveel je verdient.

Nee, wij rekenen geen kosten voor het uitbetalen van jouw verdiensten.

Nee, het IBAN nummer wat je koppelt aan je account moet echt van jou zijn.

Zodra je nieuw op de lijn begint kan het zijn dat je even moet wennen.
Ben je al ervaren als medium en ben je veranderd van een andere lijn naar Lifetimemeidiums dan is het belangrijk dat je aan jou eigen klanten duidelijk maakt dat zij jou tegenwoordig kunnen bereiken via Lifetimemediums.
Ben je nog helemaal startende op onze lijn?
Dan kunnen wij jou uitgelicht plaatsen op onze site zodat je daarmee wat meer opvalt en waarbij jij dan de kans krijg je voor te stellen aan de klanten.
Belangrijk hierbij is dat je ons dan meld wat zou je als tekst willen vertellen tegen de klant.

Erg jammer.
Indien je hier een vraag over hebt neem dan contact met ons op via contact opnemen.

Erg jammer, geef de moed niet op klanten willen wel om advies vragen maar dat kost tijd.

Dit kan!
Natuurlijk is het wel van belang dat je daarvoor voldoende saldo hebt.

Jou account moet gekoppeld worden anders kan het account niet geactiveerd worden.

De verdiensten overzicht:
Tot 1.000 minuten = level 1 = (0.48 incl. btw) per minuut
Tot 2.500 minuten = level 2 = (0.51 incl. btw) per minuut
Tot 5.000 minuten = level 3 = (0.55 incl. btw) per minuut
11.000 minuten of meer = level 4 = (0.60 incl. btw) per minuut

Nee, voor het alleen online zijn ontvang je geen vergoeding.

Klopt, als je veel online bent maak je inderdaad uren maar omdat je voor jezelf werkt mag je dit zelf bepalen.

Wij betalen je uit voor elk consult die je geeft en dus niet voor het online zijn.

Klanten moeten je kennelijk nog leren kennen.

Wij van Lifetimemediums willen onze klanten altijd goed en klantvriendelijk behandelen, en dat vragen wij ook van onze consulenten.
Indien je een consulent van Lifetimemediums bent dan werk je in functie en probeer je altijd zo klantvriendelijk mogelijk naar onze klanten te zijn.
Heb je geen klik met de klant, ga dan geen ruzie maken maar geef netjes aan dat je het gesprek beeindigd en meld via contact aan ons de situatie waar je mee te maken had met de klant. Dit zodat wij hier ook van op de hoogte zijn.

Wij nemen alle klachten serieus in behandeling en onderzoeken waar het fout gegaan is.

Gevolg is waarschuwing en daarna laten wij jou stoppen op de lijn.

Wij horen beiden partijen aan en vragen om uitleg, dus wij ondervragen de klant en het medium voor uitleg.
Wij proberen klantvriendelijk en met goede service een oplossing te zoeken voor de klacht.

Je kan werken van 06:00 t/m 00:00 uur. 

De openingstijden zijn dan gepasseerd en het systeem zet je dan automatisch op offline, geen zorgen de volgende dag kan je binnen de openingstijden weer aan de slag. 

Deze kosten zijn 0.10 cent per minuut en worden in mindering gebracht op je factuur.
Hierom adviseren wij je dat het beter is om met een vast nummer te werken omdat je dan zelf meer geld verdiend.

Voor het gebruik van je account betaal je een bedrag.

De prijs van het account is opgebouwd uit:
de materiaalkosten (dit bevat kosten voor het genot van systeem, programma en het gebruik van de provider);
de productiekosten (dit bevat administratie kosten en technische kosten);

Wij rekenen dus kosten voor het beheer- en onderhoud van jou account.
Je betaalt voor het openen van je account ook maakkosten.

Instructie

Voor stapsgewijs een uitleg over je account hoe je in moet schakelen en hoe je inlogt leest onderaan de stappenplan.

Van ons heb je een email gehad met je inlog codes.
Als je wilt inschakelen klik dan op INLOGGEN uit die mail
Vervolgens verschijnt er een scherm en daar klik je op LOGON.
Hier vragen ze je om je username en je password deze beiden heb je van ons ontvangen en kan je daar invoeren.
Vervolgens voer je ook de cijfer code die in je scherm verschijnt en klik op OK.
Nu ben je ingelogd.
Voor info over je gesprekken klik je op Report
Vervolgens klik je de toets in onder Application deze is gekleurd, hier klik je 2 keer met je muis op
En dan klik je op jou report en je selecteert de datum van wat je wilt inzien, die kan dag, week, maand, je kan hier ook terug lezen wat je minuten waren van de vorige maand als je deze hebt tenminste.

Dit was de instructie fijne start!

Van ons heb je een email gehad met jou inlog code.
Als je wilt inschakelen klik dan op DASHBOARD uit die mail.
Vul in jou acces code en je id in en druk op OK.
Hier kan je drie standen kiezen namelijk activate, pause, of deactive.
Let op! Belangrijk om te werken als jou activate selecteert komen de 2 standen tevoorschijn namelijk deactive en pause.
Indien je dus wilt afmelden druk je op deactive nu ben je uitgeschakeld.

Dit was de instructie fijne start!

Lees even de volgende informatie want het is fijn om op de hoogte te zijn.

Supportdienst: wij staan je altijd per e-mail te woord.
Stuur ons je vraag op en dan geven wij je in korte tijd direct een reactie met een antwoord op je vraag zodat je weer correct verder kan.

Wij hopen dat het antwoord op je vraag hierbij ontvangen is

Wij verwachten dat je altijd onze klanten vriendelijk te woord staat.