INFORMATIE
Op 8 mei heeft Lifetimemediums afscheid genomen van de welkomst bonus, is jou account voor deze datum aangemaakt? Dan ontvang je nog de voor jou geldende welkomstbonus en anders niet.

Veelgestelde vragen

Om jou zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij een aantal veelgestelde vragen voor jou verzameld en beantwoord.
Heb je een vraag aan Lifetimemediums.nl?
Kijk dan eerst op deze pagina en vind jouw antwoord in deze FAQ.

Staat jouw vraag hieronder niet beantwoord?
Neem dan contact met ons op.

Het belangrijkste dat je nodig hebt is jou paranormale gave.
Daarnaast dien je over een (vaste) telefoonaansluiting en internet te beschikken.

Je kan je eigen account aanmaken klik op:
DIRECT ACCOUNT AANMAKEN en volg de stappen op!
Je account wordt dan aangemaakt en diezelfde dag kan je online starten.
Het is dus belangrijk dat je zelf een account aanmaakt, wij kunnen dit niet voor jou doen.

Let op! Wij doen geen sollicitatie voor het medium.
Omdat je voor jezelf werkt en gebruik maakt van het platform van ons wordt er weleens een test consult gedaan, dit is meer om je bekwaamheid te testen en is dus geen sollicitatie.

Je maakt je eigen profiel aan via registreren.
Vervolgens:
Ontvang je van ons een werkafbeelding.
Indien je onder een werknaam wilt werken kan je dit per email aan ons doorgeven.
(Optie) je kan er ook voor kiezen om met een foto van jou gezicht als werkafbeelding te werken.
Wij vragen je tijdens het aanmaken van je account eerlijk alle vragen te beantwoorden.
Je motivatie is tevens ook jou visitekaartje voor de klant dus zorg ervoor dat je deze zo mooi en compleet mogelijk aanlevert.
Omdat wij je graag helpen zal een tekstschrijver van ons jou profiel even nalopen en eventueel compleet maken.

Zodra een klant een belverzoek bij jou heeft aangevraagd dan moet de klant zelf op de afgesproken tijd jou opbellen.
Het systeem doet dat niet automatisch.
Het kan voorkomen dat je op het afgesproken tijdstip als Lifetimemedium niet online kan zijn.

Laat het ons even weten.
Dan kijken wij of wij de klant een vervangende afspraak kunnen aanbieden.
Indien je al in gesprek bent met een klant terwijl je voor een bel afspraak staat ingepland dan is het goed om te weten dat dit kan voorkomen probeer rustig te blijven.
Geef het consult aan de klant waarmee je spreekt en vervolgens zodra je ophangt kan je de klant van de bel afspraak ontvangen.
Je kan jou dan even excuseren en vervolgens stel je dan voor aan de klant om alsnog netjes een consult te geven.

Elke 1 ste dag van de nieuwe maand wordt je uitbetaald.
Het kan zijn dat je vanwege een bijzonder geval sneller een uitbetaling wenst te ontvangen laat het ons netjes weten en dan maken wij hem in orde.

Als medium hoef je ons geen factuur toe te sturen.
Ons automatische systeem regelt dit zelf en dat bespaart jou weer tijd en administratie.
Van ons ontvang jij dus maandelijks jou factuur zodat je alles netjes kan inzien.

De welkomstbonus geven wij omdat wij jou als medium graag welkom heten.
Uitbetaling: wij betalen de welkomstbonus inclusief btw. geheel uit daarmee ontvang je dus het bedrag netto op je bank.


Vragen moet ik nog ergens aan voldoen om de welkomstbonus te ontvangen?

Ja er gelden nog algemene voorwaarden.
Zodra je via onze website jezelf aanmeld en je werkzaam bent dan dien je jou te houden aan onze algemene voorwaarden.
Voldoe je aan onze algemene voorwaarden dan ontvang je de welkomstbonus automatisch.
De welkomstbonus zal je dan netjes ontvangen.

Voldoe je niet aan onze algemene voorwaarden?
Dan ontvang je geen welkomstbonus.

De welkomstbonus wordt gegeven na de uitbetaling van je verdiensten.
Je dient ministens 12 maanden op lifetimemediums.nl te werken.

Algemene voorwaarden;
Indien je besluit fulltime te werken ontvang je als Welkomstbonus €200
Indien je besluit parttime te werken ontvang je als Welkomstbonus €100
Indien je besluit om te werken volgens je eigen rooster wat afwijkt van parttime en fulltime dan ontvang je als Welkomstbonus niks.
Let op ! Wij houden in de gaten of je voldoet aan de gestelde voorwaarden die gelden voor de WELKOMSTBONUS.

Wij werken met een uitbetaal systeem die standaard alle betalingen verwerkt.
Zekerheid heb je, zodra je minuten gedraaid hebt waarbij je consulten hebt gegeven dan zal je daarvoor uiteraard betaald worden.
Wij werken op een fairtrade wijze en dat houd onder anderen in dat jij als medium jou geld hoort te krijgen.
Natuurlijk betalen wij je alleen uit als je verdiensten hebt binnengehaald.

Jij bent geheel je eigen baas, Lifetimemeidums.nl zorgt ervoor dat je betaald advies kan geven en dat de klant je kan bereiken.
Wij stellen ons platform en het systeem beschikbaar zodat je kunt werken.
Je ontvangt automatisch een uitbetaling voor de door jou geleverde dienst.
Wij vinden dat: iemand met een paranormale gaven zich moet kunnen richten op het geven van een consult.
Met het geven van consulten kun je direct beginnen met het leveren van betaald advies aan jouw klanten en bezoekers.

Wij verwachten dat het medium gemaakte afspraken nakomt.
Indien een rooster wordt aangegeven dat die wordt nageleefd.
Wij zouden het zeer op prijs stellen betrouwbaar naar ons (lifetimemediums.nl) te zijn, en wij eisen geheimhoudingsplicht.

Om het overzichtelijk voor jezelf te houden is het handiger van niet maar dit mag je zelf beslissen.

Een account aanvragen kan je als je een paranormale gaven hebt of je bent psycholoog of coach of je werkt als kindercoach, is jou beroep iets anders?
Geef dan tijdens het aanmaken van je account aan wat voor dienst je wilt aanbieden en start je online werkplek.
Jij maakt geheel zelf een werkplek aan.
Als medium bepaal je zelf jouw werktijden alleen vragen wij je minstents 12 uur online te zijn.
Als medium ben je zelf verantwoordelijk voor het advies en de geleverde dienst.
Medium en klant doen rechtstreeks zaken met elkaar.
Lifetimemediums, zorgt ervoor dat je gemakkelijk in contact komt met de klant.

De volgende artikelen gelden:

Vervolgens krijg je daarna van ons een reactie.

Artikel 18 – Het medium, de consulent
1. Deze persoon dient naar de hoofd aanbieder op eerlijke wijze te handelen, er mogen geen verkopen plaatsvinden van producten tussen medium en klant met daarbij de hoofd aanbieder te passeren.
2. De uitbetaling van de vergoeding wordt automatisch geregeld en vindt elke 1 ste van de maand plaatst.
3. De uitbetaling voor het medium verloopt op fairtrade wijze en daarmee zal deze netjes en correct te worden betaald voor de gegeven diensten.
4. Het medium en de hoofd aanbieder dienen op correcte wijze en naar eer en geweten richting elkaar te handelen, indien de hoofd aanbieder de vergoeding voor het medium niet kan voldoen zal er tijdig gekeken worden naar een juiste oplossing.
5. Elk lid (medium) werkt op www.lifetimemediums.nl op basis van een correct opgestelde samenwerkingsovereenkomst die wordt ondertekend door beiden partijen waarbij zowel het medium als de hoofdaanbieder 1 exemplaar in bezit moet hebben.

Een van de fijne dingen van je werkplek bij Lifetimemediums is dat je inzicht in jou geld hebt.
Indien je niet heel handig bent met computers, stuur een bericht en gebruik daarvoor de code:
# mijn dagopbrengst
+ boxnr
+ jou naam
en sluit af met *
Dan ontvang jij van het systeem het bericht met jou dag opbrengst.

Een vaste lijn kan je door laten schakelen naar je mobiel en kost bij ons echter niks extra.
Het is wel even handig om na te vragen bij jou telefoon provider want het kan zijn dat je hen wellicht wel kosten moet betalen voor de afdracht.

Ja dit kan dan betaal je per minuut 10 cent per minuut voor de afdracht.

Top! Nu ben je nog een paar stappen verwijderd van het live zetten van je eigen betaalde werkplek.
Jij ontvangt van ons een Login!

Zodra je en bevestiging hebt ontvangen dat je account is aangemaakt en je jou login ontvangen hebt kan je geheel starten.

Wij versturen u een factuur met BTW.
Indien u BTW-plichtig bent, dient u het BTW-nummer in uw account gegevens in te vullen.
Doet u dat niet, dan wordt er op de factuur die Lifetimemediums aan u verstuurd, uw BTW-nummer niet vermeldt.
Hoe u zelf met de BTW dient te handelen, hangt af van wat voor een soort rechtspersoon u bent.
Wij hebben daar geen verder invloed op.
Wij betalen in ieder geval de BTW aan u uit.

Dat is geen probleem.
U bent dan actief als privé persoon.

Wij kunnen uw betaling alleen overmaken naar een IBAN-rekening of een PayPal betaalaccount.
Heeft u niet de beschikking over een van beide betaalrekeningen, dan kunnen wij de betaling ook niet uitvoeren.

*Tijdelijk is er geen mogelijkheid uit te betalen naar een PayPal betaalaccount.
*Indien je PayPal uitbetalingen wilt ontvangen moeten wij transactie kosten in rekening brengen.

U kunt heel eenvoudig een onbeperkt aantal consulenten toevoegen.
Zodra de consultant aangeeft voor u te werken of door u een werkplek aanmaakt kan dat worden verwerkt.

Jou account kan je opheffen door ons een email te sturen.
Zodra wij die ontvangen hebben, zullen we direct de nodige actie ondernemen.

Zodra u werkt met een vaste lijn is het in veel opzichten voor u voordeliger.
Werken met een mobiel kost u per minuut geld en is zonde.
Het advies is dan ook te werken met een vaste lijn omdat u dan maximaal 0.60 cent per minuut kan verdienen.

TIP! Bij mediamarkt: de Profoon PDX300BW prijs v.a. €16.66

Stuur een bericht en gebruik daarvoor de code:
# mijn uitbetaling aanvragen,
+ het gewenste bedrag
+ boxnr
+ jou naam
en sluit af met *
Dan ontvang jij van het systeem een bericht zodra de uitbetaling wordt uitgevoerd.

Ja het is mogelijk dat je aangeeft welk consult je aanbied.

Ja, stuur ons per email het juiste welkomstbericht de klant te zien krijgt.

Ja, je kunt een kopie van jou diploma toevoegen tijdens het aanmaken van je account, is je account al actief maar wil je achteraf stukken toevoegen stuur ons dan een email.

Facturen ontvang je kant en klaar van ons na elke uitbetaling.
Je moet deze in je eigen administratie verwerken.
Hoe?
Gebruik een boekhoud programma die je erbij kan helpen,
de aangiftes te verwerken per maand, kwartaal of jaar.
Of je kiest ervoor;
Je administratie te laten uitvoeren door een professioneel financieel verwerker aan jou de keuze.
Ben je niet bekent met administratie uitvoeren?
Geen probleem onze klantenservice kan je hiermee helpen wij begeleiden je graag naar wat voor jou en je boekhouding het beste is.

Het is beter als je direct juist je account aanmaakt, maar wij begrijpen dat je soms naderhand nog even iets wilt aanpassen daarover mag je ons altijd een bericht sturen via Contact dan wordt jou account aangepast.

Stuur ons een email en dan helpen wij jou even aan je inlog code.

Lees de instructie goed die wij jou e-mailen, hierin wordt alles uitgelegd.
*Tip, ververs altijd even je webbrowser na elke status wijziging zodat je kan zien wat je huidige status betreft.

Dan kan jij de details van de betaling online opvragen.
Wij beantwoorden altijd per e-mail.
Onze klantenservice is bereikbaar vanaf 08.30 tot 17.00 uur.

Wij rekenen geen setupkosten.
Een compleet overzicht van de uitbetalingen en tarieven zijn te lezen in deze Faq en in de Verdiensten.
Indien wij niet mede delen dat er ergens kosten aan verbonden zijn hoeft u zich dus geen zorgen te maken.
Verder delen wij altijd netjes van tevoren mede of er veranderingen zullen plaatsvinden betreft kosten en tarieven zodat onze consulenten daarvan op de hoogte zijn.

Na het registeren dien jij de volgende documenten aan te leveren: kopie van jouw ID-kaart, paspoort of rijbewijs, kopie van jouw rekeningafschrift, kopie van het KVK uittreksel en een ondertekende overeenkomst.
De overeenkomst kan je downloaden via Admin.
Jij kan de gevraagde documenten heel eenvoudig via Account aanmaken uploaden.
De documenten zullen binnen 1 werkdag worden gecontroleerd.
Jij ontvangt een bevestiging na elke gecontroleerd document.
Pas als alle documenten goedgekeurd zijn, kunnen wij overgaan tot het uitkeren van jouw tegoeden.

Er zitten geen limieten aan het aantal verdiensten en transacties.
Jij kan van je account dus onbeperkt gebruiken.

Nee, wij rekenen geen kosten voor het uitbetalen van jouw verdiensten.

Nee, het IBAN nummer wat je koppelt aan je account moet echt van jou zijn.

Wij hopen dat het antwoord op je vraag hierbij ontvangen is