Veelgestelde vragen

Om jou zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij een aantal veelgestelde vragen voor jou verzameld en beantwoord.
Heb je een vraag aan Lifetimemediums.nl?
Kijk dan eerst op deze pagina en vind jouw antwoord in deze FAQ.

Staat jouw vraag hieronder niet beantwoord?
Neem dan contact met ons op.

Het belangrijkste dat je nodig hebt is jou paranormale gave.
Daarnaast dien je over een (vaste) telefoonaansluiting en internet te beschikken.

Je kan je eigen account aanmaken klik op:
DIRECT ACCOUNT AANMAKEN en volg de stappen op!
Je account wordt dan aangemaakt zodat jij online kan starten.

Opmerking: Het is belangrijk dat je zelf een account aanmaakt, wij kunnen dit niet voor jou doen.

Wij doen geen sollicitatie voor het medium.
Omdat je voor jezelf werkt en gebruik maakt van het platform van ons wordt er weleens een test consult gedaan, dit is meer om je bekwaamheid te testen en is dus geen sollicitatie.

Je maakt je eigen profiel aan via registreren.
Vervolgens:
Ontvang je van ons een werkafbeelding.
Indien je onder een werknaam wilt werken kan je dit per email aan ons doorgeven.
(Optie) je kan er ook voor kiezen om met een foto van jou gezicht als werkafbeelding te werken.
Wij vragen je tijdens het aanmaken van je account eerlijk alle vragen te beantwoorden.
Je motivatie is tevens ook jou visitekaartje voor de klant dus zorg ervoor dat je deze zo mooi en compleet mogelijk aanlevert.
Omdat wij je graag helpen zal een tekstschrijver van ons jou profiel even nalopen en eventueel compleet maken.

Zodra een klant een belverzoek bij jou heeft aangevraagd dan moet de klant zelf op de afgesproken tijd jou opbellen.
Het systeem doet dat niet automatisch.
Het kan voorkomen dat je op het afgesproken tijdstip als Lifetimemedium niet online kan zijn.

Laat het ons even weten.
Dan kijken wij of wij de klant een vervangende afspraak kunnen aanbieden.

Elke 1 ste dag van de nieuwe maand wordt je uitbetaald.

Als medium hoef je ons geen factuur toe te sturen.
Van ons ontvang jij dus maandelijks jou factuur zodat je alles netjes kan inzien.

Wij werken met een uitbetaal systeem die standaard alle betalingen verwerkt.
Zekerheid heb je, zodra je minuten gedraaid hebt waarbij je consulten hebt gegeven dan zal je daarvoor uiteraard betaald worden.
Wij werken op een fairtrade wijze wat inhoud dat jij als medium jou geld hoort te krijgen.
Natuurlijk betalen wij je alleen uit als je verdiensten hebt binnengehaald.

Jij bent geheel je eigen baas, Lifetimemeidums.nl zorgt ervoor dat je betaald advies kan geven en dat de klant je kan bereiken.
Wij stellen ons platform en het systeem beschikbaar zodat je kunt werken.
Je ontvangt automatisch een uitbetaling voor de door jou geleverde dienst.
Wij vinden dat: iemand met een paranormale gaven zich moet kunnen richten op het geven van een consult.
Met het geven van consulten kun je direct beginnen met het leveren van betaald advies aan jouw klanten en bezoekers.

1) Jij gaat als Lifetimemediums aan de slag dan dien je minimaal 12 uur beschikbaar op de lijn te zijn, kan je dit niet?
Dan hebben wij geen werkplek voor je.
2) Je houd je aan gemaakte afspraken.
3) Jij geeft je aanwezigheid netjes aan ons door.
4) Je bent betrouwbaar naar (lifetimemediums.nl) en je houd je aan onze geheimhoudingsplicht.
5) Je bent serieus en wilt echt aan het werk.

Om het overzichtelijk voor jezelf te houden is het handiger van niet maar dit mag je zelf beslissen.

Een account aanvragen kan je als je een paranormale gaven hebt of je bent psycholoog of coach of je werkt als kindercoach, is jou beroep iets anders?
Geef dan tijdens het aanmaken van je account aan wat voor dienst je wilt aanbieden en start je online werkplek.
Jij maakt geheel zelf een werkplek aan.
Als medium bepaal je zelf jouw werktijden alleen vragen wij je minstents 12 uur online te zijn.
Als medium ben je zelf verantwoordelijk voor het advies en de geleverde dienst.
Medium en klant doen rechtstreeks zaken met elkaar.
Lifetimemediums, zorgt ervoor dat je gemakkelijk in contact komt met de klant.

De volgende artikelen gelden:

Vervolgens krijg je daarna van ons een reactie.

Artikel – Het medium, de consulent
1. Deze persoon dient naar de hoofd aanbieder op eerlijke wijze te handelen, er mogen geen verkopen plaatsvinden van producten tussen medium en klant met daarbij de hoofd aanbieder te passeren.
2. De uitbetaling van de vergoeding wordt automatisch geregeld en vindt elke 1 ste van de maand plaatst.
3. De uitbetaling voor het medium verloopt op fairtrade wijze en daarmee zal deze netjes en correct te worden betaald voor de gegeven diensten.
4. Het medium en de hoofd aanbieder dienen op correcte wijze en naar eer en geweten richting elkaar te handelen, indien de hoofd aanbieder de vergoeding voor het medium niet kan voldoen zal er tijdig gekeken worden naar een juiste oplossing.
5. Elk lid (medium) werkt op www.lifetimemediums.nl op basis van een account en dient zich aan de regels te houden van Lifetimemediums.

Om je minuten te kunnen inzien log je in met de inlog gegevens die je van ons ontvangen hebt. 

Een vaste lijn kan je door laten schakelen naar je mobiel en kost bij ons echter niks extra.
Het is wel even handig om na te vragen bij jou telefoon provider want het kan zijn dat je hen wellicht wel kosten moet betalen voor de afdracht.

Ja dit kan dan betaal je per minuut 10 cent per minuut voor de afdracht.

Top! Nu ben je nog een paar stappen verwijderd van het live zetten van je eigen betaalde werkplek.
Jij ontvangt van ons een Login!

Zodra je en bevestiging hebt ontvangen dat je account is aangemaakt en je jou login ontvangen hebt kan je geheel starten.

Wij versturen jou een factuur met btw.
Indien u btw-plichtig bent, dien je het btw-nummer in je account gegevens in te vullen.
Doe je dat niet, dan wordt er op de factuur niet jou btw-nummer gezet.
Hoe je zelf met de btw dient te handelen, hangt af van wat voor een soort rechtspersoon je bent.
Wij hebben daar geen verder invloed op.
Wij betalen in ieder geval de btw uit.

Dat is geen probleem.
Je bent dan actief als privé persoon.

Wij kunnen jou betaling alleen overmaken naar een IBAN-rekening.
Heb je geen IBAN dan kan je bij ons geen werk account aanmaken sorry.

Je mag eenvoudig een onbeperkt aantal consulenten toevoegen.
Zodra de consultant aangeeft voor jou te werken of door jou een werkplek aanmaakt dan kan dat worden verwerkt.

Jou account kan je opheffen door ons een email te sturen.
Zodra wij die ontvangen hebben, zullen we direct de nodige actie ondernemen.

Zodra jij werkt met een vaste lijn is het in veel opzichten voor voordeliger.
Werken met een mobiel kost per minuut geld en is zonde.
Het advies is dan ook te werken met een vaste lijn omdat er dan tot wel 0.65 cent per minuut verdient kan worden afhankelijk van jou behaalde schaal.

TIP! de Profoon PDX 300 prijs v.a. € 20.99, natuurlijk zijn er ook wat duurdere toestellen met meer extras dit is geheel naar jou smaak te bepalen.

Stuur ons via contact een bericht als volgt:
# mijn uitbetaling aanvragen, + het gewenste bedrag, + boxnr, + jou naam, en sluit af met *
Dan ontvang jij van het systeem een bericht zodra de uitbetaling wordt uitgevoerd!

Ja het is mogelijk dat je aangeeft welk consult je aanbied.

Ja, stuur ons per email het juiste welkomstbericht de klant te zien krijgt.

Ja, je kunt een kopie van jou diploma toevoegen tijdens het aanmaken van je account, is je account al actief maar wil je achteraf stukken toevoegen stuur ons dan een email.

nee het enige wat wij voor je doen is:
De factuur ontvang je kant en klaar na elke uitbetaling.
Vervolgens kan je het document als PDF downloaden.
Je moet deze in je eigen administratie verwerken.
Hoe?
Je administratie te laten uitvoeren door een professioneel financieel verwerker.

Het is beter als je direct juist je account aanmaakt, maar wij begrijpen dat je soms naderhand nog even iets wilt aanpassen daarover mag je ons altijd een bericht sturen via contact dan wordt jou account aangepast.

Stuur ons een email en dan helpen wij jou even aan je inlog code.

Lees de instructie goed die wij jou e-mailen, hierin wordt alles uitgelegd.
*Tip, ververs altijd even je webbrowser na elke status wijziging zodat je kan zien wat je huidige status betreft.

Dan kan jij de details van de betaling online opvragen.
Wij beantwoorden altijd per e-mail.
Onze klantenservice is bereikbaar vanaf 09:00 tot 17:00 uur op werkdagen.

Wij rekenen geen setupkosten.
Een compleet overzicht van de uitbetalingen en tarieven zijn te lezen in deze Faq en in de Verdiensten.
Indien wij niet mede delen dat er ergens kosten aan verbonden zijn hoeft u zich dus geen zorgen te maken.
Verder delen wij altijd netjes van tevoren mede of er veranderingen zullen plaatsvinden betreft kosten en tarieven zodat onze consulenten daarvan op de hoogte zijn.

Na het registeren dien jij de volgende documenten aan te leveren: kopie van jouw ID-kaart, paspoort of rijbewijs, kopie van jouw rekeningafschrift, kopie van het KVK uittreksel en een ondertekende overeenkomst.
De overeenkomst kan je downloaden via Admin.
Jij kan de gevraagde documenten heel eenvoudig via Account aanmaken uploaden.
De documenten zullen binnen 1 werkdag worden gecontroleerd.
Jij ontvangt een bevestiging na elke gecontroleerd document.
Pas als alle documenten goedgekeurd zijn, kunnen wij overgaan tot het uitkeren van jouw tegoeden.

Er zitten geen limieten aan het aantal verdiensten en transacties.
Jij kan van je account dus onbeperkt gebruiken.

Nee, wij rekenen geen kosten voor het uitbetalen van jouw verdiensten.

Nee, het IBAN nummer wat je koppelt aan je account moet echt van jou zijn.

Zodra je nieuw op de lijn begint kan het zijn dat je even moet wennen.
Ben je al ervaren als medium en ben je veranderd van een andere lijn naar Lifetimemeidiums dan is het belangrijk dat je aan jou eigen klanten duidelijk maakt dat zij jou tegenwoordig kunnen bereiken via Lifetimemediums.
Ben je nog helemaal startende op onze lijn?
Dan kunnen wij jou uitgelicht plaatsen op onze site zodat je daarmee wat meer opvalt en waarbij jij dan de kans krijg je voor te stellen aan de klanten.
Belangrijk hierbij is dat je ons dan meld wat zou je als tekst willen vertellen tegen de klant.

Erg jammer, maar dit is een gevolg van een automatische controle.
Indien je hier een vraag over hebt neem dan contact met ons op via contact opnemen.

Erg jammer, geef de moed niet op klanten willen wel om advies vragen maar dat kost tijd.

Dit kan!
Natuurlijk is het wel van belang dat je daarvoor voldoende saldo hebt.

Dit moet omdat je account gekoppeld moet worden aan een echt persoon en anders kan het account niet geactiveerd worden.

De verdiensten overzicht:
Tot 1.000 minuten = level 1 = (0.48 incl. btw) per minuut
Tot 2.500 minuten = level 2 = (0.51 incl. btw) per minuut
Tot 5.000 minuten = level 3 = (0.55 incl. btw) per minuut
Tot 11.000 minuten = level 4 = (0.60 incl. btw) per minuut
Heb je 11.001+ minuten = level 5 = (0.65 incl. btw) per minuut

Nee, voor het alleen online zijn ontvang je geen vergoeding je wordt echt betaald per gegeven consult.

Klopt, als je veel online bent maak je inderdaad uren maar omdat je voor jezelf werkt mag je dit zelf bepalen.

Wij betalen je uit voor elk consult die je geeft en dus niet voor het online zijn.

Wel is het zo dat als de klant ziet dat je online bent dat de klant weet dat ze je altijd mogen benaderen voor een consult.

Klanten moeten je kennelijk nog leren kennen.

Wij van Lifetimemediums willen onze klanten altijd goed en klantvriendelijk behandelen, en dat vragen wij ook van onze consulenten.
Indien je een consulent van Lifetimemediums bent dan werk je in functie en probeer je altijd zo klantvriendelijk mogelijk naar onze klanten te zijn.
Heb je geen klik met de klant, ga dan geen ruzie maken maar geef netjes aan dat je het gesprek beeindigd en meld via contact aan ons de situatie waar je mee te maken had met de klant. Dit zodat wij hier ook van op de hoogte zijn.

Wij nemen alle klachten serieus in behandeling en onderzoeken waar het fout gegaan is.

Gevolg is dat wij je na 2 waarschuwingen moeten laten stoppen op de lijn, dan houd per direct je account op.

Wij horen beiden partijen aan en vragen om uitleg, dus wij ondervragen de klant en het medium voor uitleg.
Wij proberen klantvriendelijk en met goede service een oplossing te zoeken voor de klacht.

Je kan werken van 06:00 en 00:00 uur. 
Email consulten kan je 24 uur per dag geven en aannemen via het systeem.

De openingstijden zijn dan gepasseerd en het systeem zet je dan automatisch op offline, geen zorgen de volgende dag kan je binnen de openingstijden weer aan de slag. 

Instructie

Voor stapsgewijs een uitleg over je account hoe je in moet schakelen en hoe je inlogt leest onderaan de stappenplan.

Van ons heb je een email gehad met je inlog codes.
Als je wilt inschakelen klik dan op INLOGGEN uit die mail
Vervolgens verschijnt er een scherm en daar klik je op LOGON.
Hier vragen ze je om je username en je password deze beiden heb je van ons ontvangen en kan je daar invoeren.
Vervolgens voer je ook de cijfer code die in je scherm verschijnt en klik op OK.
Nu ben je ingelogd.
Voor info over je gesprekken klik je op Report
Vervolgens klik je de toets in onder Application deze is gekleurd, hier klik je 2 keer met je muis op
En dan klik je op jou report en je selecteert de datum van wat je wilt inzien, die kan dagelijks, wekelijks of maandelijks, je kan hier ook terug lezen wat je minuten waren van de vorige maand als je deze hebt tenminste.

Dit was de instructie fijne start!

Van ons heb je een email gehad met je inlog codes.
Als je wilt inschakelen klik dan op DASHBOARD uit die mail.
Vul vervolgens je acces code en je id in en druk op OK Hier kan je drie standen kiezen namelijk activate, pause, of deactive.
Let op! Belangrijk om te werken als jou activate indruk komen de 2 standen tevoorschijn van deactive en pause.
Indien je dus wilt afmelden druk je op deactive en je bent netjes uitgeschakeld.

Dit was de instructie fijne start!

Lees even de volgende informatie want het is fijn om op de hoogte te zijn.

Supportdienst: wij staan je altijd per e-mail te woord.
Stuur ons je vraag op en dan geven wij je in korte tijd direct een reactie met een antwoord op je vraag zodat je weer correct verder kan.

Wij hopen dat het antwoord op je vraag hierbij ontvangen is

Wij verwachten dat je altijd onze klanten vriendelijk te woord staat.

Lees ook even het volgende belangrijk om te weten

Meld jij jou als medium bij ons aan en blijk je niet serieus te zijn?

Gevolg: Dan brengen wij bij jou de volgende kosten in rekening: het aanmaken van jou account + de administratie kosten + plus de tijd die er intern besteed wordt om jou werkplek te laten functioneren.
Reden van gevolg:
Wij willen niet dat wij elkaars tijd onnodig verspillen vandaar dat wij deze strenge maatregel moeten treffen.
Dus denk goed na of je een account op Lifetimemediums wilt openen.

Ben je serieus en oprecht en wil je echt aan de slag op de lijn dan is er niks aan de hand en dan is de hierboven genoemde niet voor jou van toepassing.

Een account aanmaken liefst alleen als je werkelijk 12 uur in de week beschikbaar wilt zijn.
Indien je geen 12 uur per week beschikbaar bent dan zal het account automatisch verwijderd worden.

Wat is documentnummer en waar vind je die?
Je vindt jou nummer rechts bovenaan op je legitimatiebewijs.