Huisregels reglement van www.lifetimemediums.nl

  1. Nette communicatie tussen ons Lifetimemediums medewerkers en de klanten.
  2. Indien u (klant) niet tevreden met onze service of dienst (van ons lifetimemediums) bent volg dan netjes de volgende stap.
    Laat ons weten door het contact formulier op onze website in te vullen, met welk ongemak u te maken heeft.
    En nadat wij u beantwoord hebben hopen wij u vervolgens alsnog tevreden te stellen.
  3. Vergelijk de paranormale hulplijn lifetimemediums niet met andere paranormale hulplijnen.
  4. Wij (Lifetimemediums) doet voor onze klanten zijn/haar best maar helaas kan het zijn dat er nog ontevredenheid heerst bij de klant. Natuurlijk willen wij iedere klant tevreden hebben maar sommige klanten zijn nooit tevreden lifetimemediums.nl stelt daarom ook altijd voor een oplossing te bieden, indien die niet gewenst is mag deze worden afgewezen.
    Maar daarbij geeft de klant direct automatisch aan zijn/ haar klacht terug te trekken en geen oplossing van lifetimemediums.nl te willen.
  5. Indien onze mediums allemaal niet bereikbaar voor bel consulten zijn, wellicht kunt u dan gebruik maken van andere diensten van lifetimemediums zie onze site voor de mogelijkheden.
  6. Indien er een consult verstrekt wordt en de klant ervaart daar goede ervaringen mee dan mag u (klant) daarover een review/ getuigenis op onze site over plaatsen.
  7. Indien er een consult verstrekt wordt en de klant ervaart daar geen goede ervaringen mee dan mag u (klant) daarover via onze Contactpagina ons formulier invullen en de klacht indienen zodat wij ernaar kunnen kijken en u zo op en goede wijze proberen verder te helpen of u klacht op een juiste manier af te handelen.
  8. Indien u (klant) vragen heeft en snelle antwoord wilt hebben want niet met een consult te maken heeft, dan kunt u op onze F.A.Q. pagina alle antwoorden vinden.
  9. Indien u (klant) besluit te bellen naar onze mediums en moet wachten, kunt u belminuten tijdens het wacht proces verliezen hiervoor kan de partij lifetimemediums.nl en de organisatie van Lifetimemediums niet aansprakelijk worden gesteld.
  10. Indien het platform van lifetimemediums wegens een ongemak niet optimaal functioneert dan zullen wij daar zorg voor dragen.
  11. De partij lifetimemediums.nl dragen zorg dat het betaal platform goed en optimaal functioneert.
  12. De partij lifetimemediums.nl dragen zorg dat het consulten platform goed en optimaal functioneert.
  13. Wij gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens van onze klanten.
  14. De partij lifetimemediums.nl, wij zorgen ervoor dat alles veilig op onze website loopt.
  15. Zodra u (de klant) van ons aanbod (en onze diensten) gebruik maakt heeft u direct aanvaard dat u aan ons een betaal plicht heeft.
  16. Als (web)winkel lifetimemediums.nl bepalen wij de prijzen van onze diensten.
  17. Indien wij kortingen aanbieden op onze site dan verstrekken wij deze vanuit ons besluit!
  18. Klanten kunnen onze korting niet tegen ons gebruiken en kortingen die wij geven wordt verrekent met een dienst die van lifetimemediums.nl wordt ingekocht.
  19. De partij lifetimemediums.nl is zelf verantwoordelijk voor je prijsbepaling.
  20. Op de site lifetimemediums.nl = zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
  21. Indien onze concurrenten teksten en consulenten namen en anderen informatie van ons lifetimemediums.nl kopieert, dan is hierbij sprake van smaad.
    Wij zullen zorg dragen dat onze concurrenten ons dit niet zomaar aan kunnen doen en er volgen daarna wel zeker verdere stappen vanuit ons.
  22. Advocaat van Lifetimemediums zegt: Ik zal voor laster maatregelen treffen in het belang van mijn cliënt (Lifetimemediums) (gevolg daarop) aan de desbetreffende partij een schade vergoeding eisen waarvan geen maximaal bedrag bepaald is, en Lifetimemediums zelf een bedrag mag eisen, plus opkomende een gehele rectificatie behoort.