lifetimemediums veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over LIFETIMEMEDIUMS

Vragen over inlog gegevens etc.

Met een account van Lifetimemediums profiteert u van vele voordelen. Zoals het inzien van een eerdere bestellingen, het makkelijk herhalen van een bestelling en het beheren van uw persoonlijke gegevens.

Uw wachtwoord kan opnieuw worden aangevraagd via wachtwoord vergeten

Voor onze site moet u 18 jaar of ouder zijn. Bent u minderjarig? Dan moeten wij een van uw ouders/voogd vooraf spreken die toestemming geeft. Diegene moet tijdens een gesprek met een van onze mediums aanwezig blijven, indien dit niet kan dan moeten wij helaas mededelen dat wij u als Minderjarige niet te woord kunnen staan.

Diensten, klantenservice, buitenland.

De klantenservice is er voor alle vragen die onze mediums en consulenten niet kunnen beantwoorden.  Bij de klantenservice van Lifetimemediums kunt u terecht voor alle vragen over de website en de werking van Lifetimemediums.

Nee de klantenservice is er niet voor vragen over voorspellingen of het verstrekken van readings daar zijn onze mediums voor.

Als u niet tevreden bent over een consult kunt u dit doorgeven via onze klanten contact desk deze vindt u bij contact. Wij zullen de klacht dan in behandeling nemen.

Wij van lifetimemediums bieden de online kaart leggingen en de tarot.
Dit zijn goede handige tools. Maar een echt consult die door een mediums gegeven wordt die kunnen we niet gratis weggeven vanwege onze fairtrade die wij hanteren.
Bij uitstek bieden wij weleens een cadeau bon voor onze klanten.

Wanneer je op opwaarderen klikt komt u direct op de plek waar u de beltegoed kan aanschaffen.

Dit is uiteraard afhankelijk van uw vraag en hoelang u zelf wenst te spreken. Het is altijd aan te raden om voor 1 uur of meer in te kopen.

Ga naar: Lees hieronder meer over verschillende onderwerpen: en scrol naar beneden hier leest u netjes onze tarieven op maat. Wij van lifetimemediums leggen hier precies aan u uit wat onze tarieven zijn die wij hanteren.

Verwerking van al onze korting wordt naderhand uitgevoerd dus als volgt klant / afnemer dient dus voorafgaand eerst het normale bedrag te voldoen en vervolgens storten wij het bedrag wat teveel is betaald met verrekening van de korting terug op het account van klant.

Wij hebben voor uw zowel ons eigen telefoonnummer 020-2109101 die u kunt bellen door gebruik te maken van ons beltegoed of u belt naar een van onze 09 nummers 0909 9888 & 0907 886 06

Onze tarieven zijn vanaf €1.00 per minuut.

Ja dat kan zowel voor opwaardeer codes als directe opwaarderingen. In het geval van opwaardeert codes versturen wij de code altijd per mail. Hou er rekening mee dat je wel het juiste email adres invoert tijdens de bestelling.

Heeft u een gave of grote levenservaring waarmee u graag anderen wilt helpen? Ga dan naar Zelf medium bij ons op de site en meld u direct aan.

Jazeker kan dat, via koop en dan product hier vindt u een overzicht. Of klik hier direct op email consult starten.

Jazeker is dit mogelijk! Een email consult kunt u op elk gewenst moment van de dag aanvragen en zodra uw hem verzonden hem krijgt u binnen ons aangegeven tijd een reactie met het antwoord op uw vraag. Een email consult mag u dus altijd aanvragen.

Erg vervelend, meld via contact aan ons uw situatie en waarom u niet tevreden bent en dan zullen wij kijken wat wij hierin voor u kunnen betekenen.

De klant heeft op geheel eigen verantwoordelijkheid onze Lifetimemediums geraadpleegd en is dus zelf verantwoordelijk. Het Lifetimemediums met wie de klant op het moment van consult communiceert die is verantwoordelijk voor het goed en netjes afleveren van de door de klant gevraagde dienst. Wij van Lifetimemediums verwachten van het Lifetimemedium dat die in het consult naar de klant rekening houd met gevoelens van de klant en het medium dient oprecht een eerlijk advies te geven.

Ook vanuit het buitenland kunt u gewoon uw tegoed bij ons opwaarderen. Voor directe opwaarderingen heeft u alleen toegang tot het internet en uw online betaalmethode nodig.

U vraagt de Lifetimemediums gift card aan door op de volgende knop te drukken en alle stappen wijzen dan van zelf.
*(Ik wil de Lifetimemediums gift card bestellen.)
Op de vraag hoe de kaart werkt geven wij u aan dit wordt uitgebreid beschreven op dezelfde pagina waar u de Lifetimemediums gift card besteld.

Op de gift card staat een uiterste datum vermeld na die datum is het tegoed niet meer geldig.

Hieronder de vragen die met consulenten te maken hebben

Op de profiel pagina van de consulent ziet u wat zijn of haar specialiteiten zijn.

Iedereen is uniek, en werkt op zijn eigen manier en daardoor hebben wij ook meerdere lifetimemediums voor u beschikbaar zo kunt u kiezen wie u zelf het liefste spreekt voor goed advies.
Indien u geen klik met een lifetimemedium heeft geef dan niet gelijk op en probeer dan een van onze andere lifetimemediums.

Elke levensvraag mag aan onze mediums gesteld worden. Een aantal onderwerpen zijn: gezondheid, gezin, liefde en relatie, huwelijken, wonen, familiekwesties, werk en om uw meer op weg te helpen kunt u kijken op de volgende link: https://lifetimemediums.nl/welkevragen/

Je kunt een foto toezenden via een fotoreading of indien je een email consult van het medium wilt dan klik je op (Bestand kiezen).

Foto`s kunnen niet via de helpdesk ingestuurd worden. Als uw foto te groot is dan raden wij aan om deze eerst te verkleinen of een andere foto mee te sturen.

Website

Via ons contact kunt u voor de desbetreffende consulent (mediums) een bericht met review insturen en dan zullen wij deze voor u binnen 24 uur verwerken. Onze consulenten (mediums) waarderen dat zeker!

In uw account kunt u zien hoeveel uw huidige beltegoed is.

Bij het overzicht direct beschikbaar Lifetimemediums kan de status worden afgelezen door middel van kleuren weergave Rode, Grijs, Paars en Groen.
De uitleg is als volgt: Groen= Online, Grijs= Offline, Rood= In Gesprek, Paars= met Pauze.

In uw account klikt u op verwijderen en dan is uw account verwijderd. Let wel indien u nog beltegoed heeft en uw besluit uw account vroeg tijdig te verwijderen dan is uw beltegoed daarna niet meer geldig.

Wij raden u af om meerdere accounts aan te maken. U kunt hierdoor namelijk op den duur technische ongemakken door ervaren omdat u bijvoorbeeld niet meer weet welke tegoed op welk account staat.

Zodra u een fotoreading aanvraagt en een foto instuurt moet u zelf contact maken met een mediums dit kan door middel van te bellen met onze mediums of door middel van een mail of chat consult te starten. Het is dan ook belangrijk dat u duidelijk de naam en omschrijving van de ingestuurde foto benoemd zodat het mediums dit terug kan zien.

Zodra u een aanvraag voor een email consult indient, heeft het medium even de tijd nodig om erna te kijken. Wij vragen wel aan onze mediums dat ze binnen een tijdbestek van 48 uur de email beantwoorden.

Zodra de mediums in gesprek is kan het inderdaad zijn dat die melding te horen is.

Hieronder vragen die met storingen, betaling, of anders te maken hebben

Stuur ons een email naar lifetimemediumsklantenportaal@outlook.com of dien uw vraag in bij contact.

Wij zullen uw technische problemen dan spoedig oplossen.

Als u merkt dat een bericht meerdere keren verzonden wordt dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk zodat wij het voor uw kunnen nakijken en uw een passende oplossing bieden.

Nee dit is niet mogelijk. Uw aankoop is aan uw account gekoppeld. Kijk vooraf goed of u op de juiste account uw beltegoed toevoegt.

Een storing vragen wij uw om het volgende te doen leg duidelijk aan ons uit wat er aan de hand is. Geef het dan aan onze klantenservice door en dan pakken wij het zo spoedig mogelijk op.

Er worden geen waarschuwingen gegeven, wij handelen dit zeer strikt af.

Op onze site staat zijn wij duidelijk en brengen wij een boete van €12.000,00 euro in rekening per situatie dus indien u meerdere overtredingen bent begaan gaat dat per situatie x €12.000,00 plus nog eens de administratie kosten erbovenop.

Dit geld dus voor Saboteren/Smaad/Fraude/Kopiëren van onze site en of onze teksten/Misleiden van klanten etc. Wij van Lifetimemediums accepteren dit soort gedrag niet goed en daarom dienen wij hier strikt en noodzakelijk werk van te maken.

Ga naar de pagina van het aanvragen van een email consult en vervolgens klikt u daar op de betaal knop voor het consult af te rekenen.

Nu u dit toch leest hebben we het al voor u geregeld het enige wat u hoe te doen is klik op email consult afrekenen.

Het kan helaas gebeuren dat er iets in de verwerking van de betaling iets niet goed gaat. De klantenservice is er dan om u te helpen. Het is het beste om een screenshot van de betaling naar ons te mailen dan kan dit het snelst worden uitgezocht.

Gebruikers gegevens

Al uw berichten en vragen worden zorgvuldig aangenomen, tijdens consulten zelf dient uw wel bepaalde gegevens te geven maar onze mediums mogen hier niks mee doen. Dus u mag er zeker van zijn dat wij uw Privé en uw Anonimiteit bieden.

1. Geen extra belkosten achteraf.
2 U krijgt een melding zodra uw tegoed op is.
3. Mensen met een uitkering kunnen ook advies aan ons vragen.
4. Snel en gemakkelijk minuten opladen nog voordat je huidige tegoed op is.
5. Je kan altijd je gesprek netjes met onze mediums afronden omdat je van tevoren weet wanneer je beltegoed op is. Wel zo netjes toch!

1. Het gewenste beltegoed bedrag moet u direct afrekenen.
2. Geen achteraf kosten.

Alles over de Lifetimemediums app

Nee beste klant onze app is er voor u gratis alleen de diensten die u daarin afneemt kosten geld.

Klik op Installeren van mijn Lifetimemediums app.

Volg de stappen die duidelijk zijn uitgelegd en dan kunt u fijn gebruik maken van de app.

Om echt te kunnen inloggen kunt u via contact de gegevens aanvragen of u kunt ons een email sturen naar Lifetimemediums emailadres lifetimemediumsklantenportaal@outlook.com

Nadat wij uw bericht ontvangen hebben zullen wij een uniek gebruikersnaam en gebruikerswachtwoord voor u aanmaken.

Beste klant, ja hoor u kunt zeker gebruik maken van onze Lifetimemediums app zonder uw log in gegevens. Het verschil zit hem vooral in de extra functie van het inzien van uw gegevens, denk hierbij bijvoorbeeld aan uw bestel conditieWij raden dit voor onze klanten vooral aan zodat zij optimaal gebruik van de app kunnen maken met de functionaliteiten van dien. Wees gerust voor nu heeft het nog geen haast wij zullen binnenkort al onze klanten hier schriftelijk van op de hoogte stellen met daarin alles uitgelegd.

Nee dit hoeft niet.

De lifetimemediums app hebben wij als mogelijkheid voor klanten maar deze hoeven zij niet per se te gebruiken als de klant dat dus niet wilt. We zijn nog bezig met de app wat uit te breiden waardoor de klant zijn verbruik kan aflezen en wij zijn ermee bezig voor onze klanten om met een korting systeem te werken maar het hoe en wat daarvan kunnen wij nu nog niet exact uitleggen maar zodra dit gereed is dan laten wij via onze website al onze klanten weten wat ze allemaal van de app mogen verwachten. 

Momenteel zijn wij druk achter de schermen bezig met het ontwikkelen van dit systeem.

Omdat wij willen dat voor onze klanten het allemaal goed werkt en duidelijk is moet het op een bepaalde manier voor de klant passend gemaakt worden. Daarom vragen wij bij deze aan al onze klanten nog even om geduld en begrip te hebben zodat wij van lifetimemediums netjes ons werk kunnen doen om zo het korting systeem voor u zo goed mogelijk te laten functioneren.

Vragen voor de Consulenten

Allereerst bedanken wij u voor de interesse. Natuurlijk kunt u zich bij ons altijd aanmelden wij vragen u dan het volgende te doen.
Open Zelf medium?  Hier wordt precies uitgelegd wat u moet doen. 

Zodra uw aanmelding door ons is ontvangen ontvangt u zo spoedig mogelijk van ons een reactie. Mocht het nou zijn dat wij na 5 werkdagen nog geen reactie terug gestuurd hebben dan vragen wij aan u ons nog even een bericht toe te sturen als herinnering

Wat u vervolgens van ons mag verwachten als wij uw aanmelding gelezen hebben, wij zullen met u dan een kennisgesprek voeren om te kijken of er een klik is en tijdens het gesprek zal u wat vragen gesteld worden die u moet beantwoorden. 

Na het gesprek als u door ons bent goed gekeurd dan heten wij u officieel welkom als Lifetimemediums lid en dan bent u consulent op onze lijn..

Aangezien u voor uw zelf werkzaam bent en zich als consulent via ons platform www.lifetimemediums.nl de klanten voorziet van advies zou het prettiger zijn als klanten u dan alleen zouden vinden via Lifetimemediums.

Dit om verwarring voor klanten te voorkomen. Natuurlijk begrijpen wij dat er consulenten zijn die op meerdere lijnen momenteel werken. In overleg kunnen we daarin eventueel een mogelijkheid bespreken. Maar omdat wij volop bezig zijn om uit te groeien naar het grootste platform ter wereld, kunnen wij onze consulenten geruststellen dat ze meer dan genoeg verdiensten binnen halen via Lifetimemediums.nl

Wij vragen van onze consulenten daarom begrip voor ons principe dat wij liever hebben dat al onze consulenten alleen werken via ons platform. Voor de relatie tussen de consulent en onze klanten is het ook veel beter. 

Voor onze consulenten beantwoorden wij graag vragen als zij iets niet helemaal begrijpen.
Stuur ons het bericht met de vraag duidelijk uitgelegd ons Lifetimemediums email adres lifetimemediumsklantenportaal@outlook.com en dan beantwoorden wij de vraag zo spoedig mogelijk.

Wij zijn volledig gedigitaliseerd en daarom bieden wij onze consulenten de mogelijkheid om binnen 1 werkdag online aan het werk te gaan.

Wij hebben voor ondernemers en mensen die in hun vrije tijd graag bij willen verdienen nu de oplossing waardoor ze betaald worden voor hun dienst.
Wij van lifetimemediums.nl zouden het fijn vinden als iedereen die een goede raadgever, mediums, paragnost of andere consulent is zich aanmeld bij lifetimemediums om vervolgens vanuit onze website voor de klant te werken zodat zij hun kunnen voorzien van goed advies.
Voor de klanten is het fijner om volop keuze te hebben met wie ze kunnen en willen spreken.
Wat krijgen al onze Lifetimemediums daarvoor terug? Als je bij het Lifetimemediums team hoort mag je ervan uit gaan dat je de allerhoogste verdiensten uitbetaald zal krijgen en je werkt via het allerbeste platform!

Werken bij ons is werken voor heel Nederland, België en alle andere landen.
Ons netwerk is overal en wij verbinden onze mediums en klanten overal dus geldende voor iedereen!
Lifetimemediums levert een grote bijdrage aan vele klanten.
Ons team van Lifetimemediums is samen verantwoordelijk voor alle klanten die morgen en vandaag leunen op ons advies.
Lifetimemediums is een bedrijf met een ongekende diversiteit aan talenten.
Wij van lifetimemediums vinden graag de oplossingen op de vragen van al onze klanten en wij helpen niet alleen onze klanten en of onze consulenten maar zo proberen we ook continue de mensen van overal die ons bellen of raadplegen voor een consult vooruit te brengen.
Daarnaast zorgen wij er ook voor dat onze consulenten gebruik kunnen maken van de allernieuwste middelen die er nodig zijn om de producten en diensten voor de klanten via de allerbeste technologieën af te leveren.
En dan doet iedere lifetimemediums consulent er nog eens een schepje bovenop om ervoor te zorgen dat aan de klant de allerbeste service en dienst geleverd kan worden.
Lifetimemediums is toegewijd aan voortdurend verbetering van ons netwerk, dienstverlening en onze manier van werken.

Als consulenten vragen hebben over uitbetalingen van verdiensten en de facturen dan kunnen die worden ingediend aan ons Lifetimemediums email adres: lifetimemediumsklantenportaal@outlook.com en dan beantwoorden wij de vraag zo spoedig mogelijk.

Bij lifetimemediums zijn de verdiensten het maximale!
Het voordeel bij Lifetimemediums.nl is namelijk dat u als consulent zelf kunt kiezen hoeveel u wilt verdienen.
In vergelijking met andere bel lijnen/paranormale hulplijnen betalen wij dus bij de uitbetaling aan onze Lifetimemediums altijd meer uit. Zo zijn al onze Lifetimemediums er zeker gerust op gesteld dat ze bij ons de allerbeste en hoogste verdiensten hebben.

Via jou account op Lifetimemediums.nl bepaal zelf wat je wilt verdienen.
Je kunt gemakkelijk jouw tarief per minuut instellen in het consulenten account.
Ook kan je zelf bepalen wanneer jij bereikbaar wilt zijn via jou account kan je dit zelf instellen.
Van ons krijg je een specificatie zodat je netjes kunt aflezen wat jij verdient hebt en wat jij uitbetaald krijgt!
Jou verdiensten bij Lifetimemdiums variëren tussen de €0,30 per minuut t/m €4,50 per consult.

Wat vervelend dat u geen antwoord heeft kunnen vinden op uw vraag. Om u toch van dienst te zijn en om u verder te kunnen helpen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. 

Opwaardeer instructies

Voor alle duidelijkheid hebben wij het hier even stapsgewijs uitgelegd.

Volg de volgende instructies en dan bent u zo klaar.

Voordat u iets bij ons afrekent vragen wij u eerst even netjes onze betaalplicht te lezen.
De vier punten van onze betaalplicht.
1. Ik geef aan het beltegoed bedrag in te kopen.
2. Hierbij bevestig ik mijn aankoop bij www.lifetimemediums.nl
3. Ik stem in met de betalingsverplichting en alle voorwaarden die op mijn bestelling van
toepassing zijn.
4. Ik ga direct akkoord met de algemene voorwaarden en zie af van het herroepingsrecht na levering.
Vervolgens stellen wij u nog even op de hoogte van de opbouw van onze tarieven.
Op www.lifetimemediums.nl zijn alle bedragen inclusief 21% btw.
Lifetimemediums gaat niet twisten over beltegoed en gesprekskosten.
Tot slot en ter info!
Het kan zijn dat uw bestelling per ongeluk via de mail in uw spambox terecht komt check dit altijd even van tevoren voordat u contact met ons opneemt.

*opwaarderen*

Hoe werkt het?
Hieronder wordt het in 3 stappen uitgelegd.
1. U selecteert het bedrag wat u wilt afrekenen dit is tevens uw Lifetimemediums beltegoed.
2. Vervolgens kiest u op welke manier u wenst afterekenen. U kunt afrekenen met iDeal of met Mr Cash/Bancontact.
3. Na de aankoop ontvangt u een mail met de bevestiging van uw aankoop en de code die u nodig hebt om een consult bij ons te starten.
Na het volgen van deze stappen heeft u als het goed is succesvol opgewaardeerd!
U hebt nu uw beltegoed waarmee u gebruik kunt maken van een van onze diensten.